Oct
17
to Oct 18

Säljutbildning – Maximera din försäljning!

japheth-mast-329255-unsplash.jpg

Säljare! Hur maximerar du din försäljning?

En utbildning för alla som jobbar med försäljning på fältet och som vill se förändring i resultatet och i kundmötet. Utbildningen är 2+1 dagar.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till säljerfarna och sälj- etablerade personer som har, eller kommer att få ansvar att genomföra kundbesök ute på fältet. Personer som ytterligare vill stärka sin roll som driven säljare på en allt mer utmanande marknad.

Mål med utbildningen

Som säljare spelar vi ofta våra matcher på bortaplan. Utbildningen ger dig kunskap som maximerar ditt kund- besök. Detta genom att öka din självkännedom och ditt agerande som säljare, före, under och efter kundmötet.

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande. Utbildningen kommer att beröra försäljnings- processens olika delar, men framförallt kundrelationen och mötet med kunden.

Utbildningsinnehåll

  • Konsten att förbereda det perfekta kundmötet

  • Vinner du på bortaplan?

  • Kundens underliggande behov – vad är det?

  • Varför köper kunden?

  • Människors olikheter – vilket argument fungerar på vem?

  • Du lär dig skillnaden mellan försäljning och förhandling.

  • Hur stärker jag min position efter kundmötet?

Anmälan till utbildningen

Namn *
Namn

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

View Event →
Nov
5
to Nov 11

Kundtjänstutbildning - Kundservice i världsklass!

HANTERA KUNDER PROFFSIGT OCH LÖNSAMT.

En utbildning för att maximera försäljningen inom kundtjänst och orderhantering

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till dig som arbetar med kund- service. Du arbetar kanske idag som innesäljare, kundtjänst, orderhanterare, leveransbevakare och dylikt.

Mål med utbildningen

Som företag är vi alla beroende av våra kunder. Tar vi inte hand om dem på rätt sätt riskerar vi att förlora dem till en konkurrent. Men vad är då rätt sätt? Har kunden alltid rätt? Hur skall vi kommunicera för att sälja mer? Under denna utbildning lär du dig att använda rätt teknik för att skapa en lättare, roligare och betydligt mer lönsam arbetsdag. En kundservice i världsklass!

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande.

Utbildningsinnehåll

Rollen som servicegivare och bemötare.
Du lär dig utveckla och identifiera ditt personliga sätt att sälja och serva via telefon och mail.
Klagomålshantering – världens bästa säljsamtal.
Så vinner du kunden via telefon – tekniken som gör dig ihågkommen hos kund.
Maximera försäljningen i kundmötet via telefon.
Aktivt lyssnande, hör du rätt?
Ord, röst och kroppsspråk, vilka signaler skickar du?

Omfattning: Utbildningen omfattar 2 dagar.
Deltagare: 16 personer/utbildning
Plats för genomförande: Värnamo, Jönköping och/eller Göteborg. Vid önskemål kan utbildningen genomföras företagsförlagd.

Anmälan till utbildning

Namn *
Namn

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

View Event →
Nov
6
to Nov 7

Säljutbildning – Maximera din försäljning!

japheth-mast-329255-unsplash.jpg

Säljare! Hur maximerar du din försäljning?

En utbildning för alla som jobbar med försäljning på fältet och som vill se förändring i resultatet och i kundmötet. Utbildningen är 2+1 dagar.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till säljerfarna och sälj- etablerade personer som har, eller kommer att få ansvar att genomföra kundbesök ute på fältet. Personer som ytterligare vill stärka sin roll som driven säljare på en allt mer utmanande marknad.

Mål med utbildningen

Som säljare spelar vi ofta våra matcher på bortaplan. Utbildningen ger dig kunskap som maximerar ditt kund- besök. Detta genom att öka din självkännedom och ditt agerande som säljare, före, under och efter kundmötet.

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande. Utbildningen kommer att beröra försäljnings- processens olika delar, men framförallt kundrelationen och mötet med kunden.

Utbildningsinnehåll

  • Konsten att förbereda det perfekta kundmötet

  • Vinner du på bortaplan?

  • Kundens underliggande behov – vad är det?

  • Varför köper kunden?

  • Människors olikheter – vilket argument fungerar på vem?

  • Du lär dig skillnaden mellan försäljning och förhandling.

  • Hur stärker jag min position efter kundmötet?

Anmälan till utbildningen

Namn *
Namn

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

View Event →
Nov
11
to Nov 25

Social Video Utbildning

UTBILDNINGSFORM

Utbildningen genomförs främst somlärarledda kurser, men innehåller ävensjälvstudier. Atmosfären är öppen och byggerpå ett högt engagemang och aktivt deltagande.

MÅLGRUPP

Utbildningen riktar sig till dig som arbetar med marknadsföring på erat företag & vill expandera era sociala plattformar på ett modernt & kreativt sätt.

MÅL MED UTBILDNINGEN

Utbildningen ger dig kunskap i hur ni somföretag syns på de sociala plattformarna. Detta genom att efter utbilningen, med de kunskaperna vi ger dig, publicera frekvent med rörlig media som fokus.

UTBILDNINGSINNEHÅLL

• Konsten att hantera din mobikkamera påbästa & effektivaste sätt.
• Hur du använder din DJI Osmo Mobile som du tilldelas vid utbildningen.
• Hur du planerar din egen filminspelning.
• Hur du presterar bäst framför kameran.
• Hur du regisserar dina skådespelare.
• Redigeringsprocessen & hur du själv kan vidareutvecklas med hjälp utav olika redskap.• Exporteringsprocessen & vilka format du kananvända.
• Publiceringsprocessen på de sociala kanalerna.
• Marknadsföring på de sociala kanalerna.

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

FRAMTIDEN ÄR RÖRLIG, ÄR DU?

Vi ger dig den kunskap du behöver & vill ha.

ANMÄLAN TILL UTBILDNINGEN

Namn *
Namn
View Event →
Nov
18
to Nov 25

Kundtjänstutbildning - Kundservice i världsklass!

HANTERA KUNDER PROFFSIGT OCH LÖNSAMT.

En utbildning för att maximera försäljningen inom kundtjänst och orderhantering

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till dig som arbetar med kund- service. Du arbetar kanske idag som innesäljare, kundtjänst, orderhanterare, leveransbevakare och dylikt.

Mål med utbildningen

Som företag är vi alla beroende av våra kunder. Tar vi inte hand om dem på rätt sätt riskerar vi att förlora dem till en konkurrent. Men vad är då rätt sätt? Har kunden alltid rätt? Hur skall vi kommunicera för att sälja mer? Under denna utbildning lär du dig att använda rätt teknik för att skapa en lättare, roligare och betydligt mer lönsam arbetsdag. En kundservice i världsklass!

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande.

Utbildningsinnehåll

Rollen som servicegivare och bemötare.
Du lär dig utveckla och identifiera ditt personliga sätt att sälja och serva via telefon och mail.
Klagomålshantering – världens bästa säljsamtal.
Så vinner du kunden via telefon – tekniken som gör dig ihågkommen hos kund.
Maximera försäljningen i kundmötet via telefon.
Aktivt lyssnande, hör du rätt?
Ord, röst och kroppsspråk, vilka signaler skickar du?

Omfattning: Utbildningen omfattar 2 dagar.
Deltagare: 16 personer/utbildning
Plats för genomförande: Värnamo, Jönköping och/eller Göteborg. Vid önskemål kan utbildningen genomföras företagsförlagd.

Anmälan till utbildning

Namn *
Namn

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

View Event →
Dec
4
to Dec 5

Säljutbildning – Maximera din försäljning!

japheth-mast-329255-unsplash.jpg

Säljare! Hur maximerar du din försäljning?

En utbildning för alla som jobbar med försäljning på fältet och som vill se förändring i resultatet och i kundmötet. Utbildningen är 2+1 dagar.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till säljerfarna och sälj- etablerade personer som har, eller kommer att få ansvar att genomföra kundbesök ute på fältet. Personer som ytterligare vill stärka sin roll som driven säljare på en allt mer utmanande marknad.

Mål med utbildningen

Som säljare spelar vi ofta våra matcher på bortaplan. Utbildningen ger dig kunskap som maximerar ditt kund- besök. Detta genom att öka din självkännedom och ditt agerande som säljare, före, under och efter kundmötet.

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande. Utbildningen kommer att beröra försäljnings- processens olika delar, men framförallt kundrelationen och mötet med kunden.

Utbildningsinnehåll

  • Konsten att förbereda det perfekta kundmötet

  • Vinner du på bortaplan?

  • Kundens underliggande behov – vad är det?

  • Varför köper kunden?

  • Människors olikheter – vilket argument fungerar på vem?

  • Du lär dig skillnaden mellan försäljning och förhandling.

  • Hur stärker jag min position efter kundmötet?

Anmälan till utbildningen

Namn *
Namn

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

View Event →