Sep
19
to Sep 20

Säljutbildning – Maximera din försäljning!

japheth-mast-329255-unsplash.jpg

Säljare! Hur maximerar du din försäljning?

En utbildning för alla som jobbar med försäljning på fältet och som vill se förändring i resultatet och i kundmötet. Utbildningen är 2+1 dagar.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till säljerfarna och sälj- etablerade personer som har, eller kommer att få ansvar att genomföra kundbesök ute på fältet. Personer som ytterligare vill stärka sin roll som driven säljare på en allt mer utmanande marknad.

Mål med utbildningen

Som säljare spelar vi ofta våra matcher på bortaplan. Utbildningen ger dig kunskap som maximerar ditt kund- besök. Detta genom att öka din självkännedom och ditt agerande som säljare, före, under och efter kundmötet.

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande. Utbildningen kommer att beröra försäljnings- processens olika delar, men framförallt kundrelationen och mötet med kunden.

Utbildningsinnehåll

  • Konsten att förbereda det perfekta kundmötet

  • Vinner du på bortaplan?

  • Kundens underliggande behov – vad är det?

  • Varför köper kunden?

  • Människors olikheter – vilket argument fungerar på vem?

  • Du lär dig skillnaden mellan försäljning och förhandling.

  • Hur stärker jag min position efter kundmötet?

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

 

Anmälan till utbildningen

Namn *
Namn

View Event →
Sep
25
to Sep 26

Säljutbildning – Maximera din försäljning!

  • Finnveden säljkraft Väst AB (map)
  • Google Calendar ICS
japheth-mast-329255-unsplash.jpg

Säljare! Hur maximerar du din försäljning?

En utbildning för alla som jobbar med försäljning på fältet och som vill se förändring i resultatet och i kundmötet. Utbildningen är 2+1 dagar.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till säljerfarna och sälj- etablerade personer som har, eller kommer att få ansvar att genomföra kundbesök ute på fältet. Personer som ytterligare vill stärka sin roll som driven säljare på en allt mer utmanande marknad.

Mål med utbildningen

Som säljare spelar vi ofta våra matcher på bortaplan. Utbildningen ger dig kunskap som maximerar ditt kund- besök. Detta genom att öka din självkännedom och ditt agerande som säljare, före, under och efter kundmötet.

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande. Utbildningen kommer att beröra försäljnings- processens olika delar, men framförallt kundrelationen och mötet med kunden.

Utbildningsinnehåll

  • Konsten att förbereda det perfekta kundmötet

  • Vinner du på bortaplan?

  • Kundens underliggande behov – vad är det?

  • Varför köper kunden?

  • Människors olikheter – vilket argument fungerar på vem?

  • Du lär dig skillnaden mellan försäljning och förhandling.

  • Hur stärker jag min position efter kundmötet?

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

 

Anmälan till utbildningen

Namn *
Namn

View Event →
Oct
14
to Oct 21

Kundtjänstutbildning - Kundservice i världsklass!

HANTERA KUNDER PROFFSIGT OCH LÖNSAMT.

En utbildning för att maximera försäljningen inom kundtjänst och orderhantering

Omfattning: Utbildningen omfattar 2 dagar.
Deltagare: 16 personer/utbildning
Plats för genomförande: Värnamo, Jönköping och/eller Göteborg. Vid önskemål kan utbildningen genomföras företagsförlagd. Datum för dag 2 är 25:e mars.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till dig som arbetar med kund- service. Du arbetar kanske idag som innesäljare, kundtjänst, orderhanterare, leveransbevakare och dylikt.

Mål med utbildningen

Som företag är vi alla beroende av våra kunder. Tar vi inte hand om dem på rätt sätt riskerar vi att förlora dem till en konkurrent. Men vad är då rätt sätt? Har kunden alltid rätt? Hur skall vi kommunicera för att sälja mer? Under denna utbildning lär du dig att använda rätt teknik för att skapa en lättare, roligare och betydligt mer lönsam arbetsdag. En kundservice i världsklass!

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande.

Utbildningsinnehåll

Rollen som servicegivare och bemötare.
Du lär dig utveckla och identifiera ditt personliga sätt att sälja och serva via telefon och mail.
Klagomålshantering – världens bästa säljsamtal.
Så vinner du kunden via telefon – tekniken som gör dig ihågkommen hos kund.
Maximera försäljningen i kundmötet via telefon.
Aktivt lyssnande, hör du rätt?
Ord, röst och kroppsspråk, vilka signaler skickar du?

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

 

Anmälan till utbildning

Namn *
Namn

View Event →
Oct
21
to Oct 28

Kundtjänstutbildning - Kundservice i världsklass!

HANTERA KUNDER PROFFSIGT OCH LÖNSAMT.

En utbildning för att maximera försäljningen inom kundtjänst och orderhantering

Omfattning: Utbildningen omfattar 2 dagar.
Deltagare: 16 personer/utbildning
Plats för genomförande: Värnamo, Jönköping och/eller Göteborg. Vid önskemål kan utbildningen genomföras företagsförlagd. Datum för dag 2 är 25:e mars.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till dig som arbetar med kund- service. Du arbetar kanske idag som innesäljare, kundtjänst, orderhanterare, leveransbevakare och dylikt.

Mål med utbildningen

Som företag är vi alla beroende av våra kunder. Tar vi inte hand om dem på rätt sätt riskerar vi att förlora dem till en konkurrent. Men vad är då rätt sätt? Har kunden alltid rätt? Hur skall vi kommunicera för att sälja mer? Under denna utbildning lär du dig att använda rätt teknik för att skapa en lättare, roligare och betydligt mer lönsam arbetsdag. En kundservice i världsklass!

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande.

Utbildningsinnehåll

Rollen som servicegivare och bemötare.
Du lär dig utveckla och identifiera ditt personliga sätt att sälja och serva via telefon och mail.
Klagomålshantering – världens bästa säljsamtal.
Så vinner du kunden via telefon – tekniken som gör dig ihågkommen hos kund.
Maximera försäljningen i kundmötet via telefon.
Aktivt lyssnande, hör du rätt?
Ord, röst och kroppsspråk, vilka signaler skickar du?

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

 
Namn *
Namn

View Event →
Nov
6
to Nov 7

Säljutbildning – Maximera din försäljning!

  • Finnveden säljkraft Väst AB (map)
  • Google Calendar ICS
japheth-mast-329255-unsplash.jpg

Säljare! Hur maximerar du din försäljning?

En utbildning för alla som jobbar med försäljning på fältet och som vill se förändring i resultatet och i kundmötet. Utbildningen är 2+1 dagar.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till säljerfarna och sälj- etablerade personer som har, eller kommer att få ansvar att genomföra kundbesök ute på fältet. Personer som ytterligare vill stärka sin roll som driven säljare på en allt mer utmanande marknad.

Mål med utbildningen

Som säljare spelar vi ofta våra matcher på bortaplan. Utbildningen ger dig kunskap som maximerar ditt kund- besök. Detta genom att öka din självkännedom och ditt agerande som säljare, före, under och efter kundmötet.

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande. Utbildningen kommer att beröra försäljnings- processens olika delar, men framförallt kundrelationen och mötet med kunden.

Utbildningsinnehåll

  • Konsten att förbereda det perfekta kundmötet

  • Vinner du på bortaplan?

  • Kundens underliggande behov – vad är det?

  • Varför köper kunden?

  • Människors olikheter – vilket argument fungerar på vem?

  • Du lär dig skillnaden mellan försäljning och förhandling.

  • Hur stärker jag min position efter kundmötet?

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

 

Anmälan till utbildning

Namn *
Namn

View Event →
Nov
14
to Nov 15

Säljutbildning – Maximera din försäljning!

japheth-mast-329255-unsplash.jpg

Säljare! Hur maximerar du din försäljning?

En utbildning för alla som jobbar med försäljning på fältet och som vill se förändring i resultatet och i kundmötet. Utbildningen är 2+1 dagar.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till säljerfarna och sälj- etablerade personer som har, eller kommer att få ansvar att genomföra kundbesök ute på fältet. Personer som ytterligare vill stärka sin roll som driven säljare på en allt mer utmanande marknad.

Mål med utbildningen

Som säljare spelar vi ofta våra matcher på bortaplan. Utbildningen ger dig kunskap som maximerar ditt kund- besök. Detta genom att öka din självkännedom och ditt agerande som säljare, före, under och efter kundmötet.

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande. Utbildningen kommer att beröra försäljnings- processens olika delar, men framförallt kundrelationen och mötet med kunden.

Utbildningsinnehåll

  • Konsten att förbereda det perfekta kundmötet

  • Vinner du på bortaplan?

  • Kundens underliggande behov – vad är det?

  • Varför köper kunden?

  • Människors olikheter – vilket argument fungerar på vem?

  • Du lär dig skillnaden mellan försäljning och förhandling.

  • Hur stärker jag min position efter kundmötet?

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

 

Anmälan till utbildningen

Name *
Name

View Event →

May
29
to May 30

Säljutbildning – Maximera din försäljning!

japheth-mast-329255-unsplash.jpg

Säljare! Hur maximerar du din försäljning?

En utbildning för alla som jobbar med försäljning på fältet och som vill se förändring i resultatet och i kundmötet. Utbildningen är 2+1 dagar.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till säljerfarna och sälj- etablerade personer som har, eller kommer att få ansvar att genomföra kundbesök ute på fältet. Personer som ytterligare vill stärka sin roll som driven säljare på en allt mer utmanande marknad.

Mål med utbildningen

Som säljare spelar vi ofta våra matcher på bortaplan. Utbildningen ger dig kunskap som maximerar ditt kund- besök. Detta genom att öka din självkännedom och ditt agerande som säljare, före, under och efter kundmötet.

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande. Utbildningen kommer att beröra försäljnings- processens olika delar, men framförallt kundrelationen och mötet med kunden.

Utbildningsinnehåll

  • Konsten att förbereda det perfekta kundmötet

  • Vinner du på bortaplan?

  • Kundens underliggande behov – vad är det?

  • Varför köper kunden?

  • Människors olikheter – vilket argument fungerar på vem?

  • Du lär dig skillnaden mellan försäljning och förhandling.

  • Hur stärker jag min position efter kundmötet?

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

 

Anmälan till utbildningen

Namn *
Namn

View Event →
May
20
to May 27

Kundtjänstutbildning – Kundservice i världsklass!

HANTERA KUNDER PROFFSIGT OCH LÖNSAMT.

En utbildning för att maximera försäljningen inom kundtjänst och orderhantering

Omfattning: Utbildningen omfattar 2 dagar.
Deltagare: 16 personer/utbildning
Plats för genomförande: Varberg, Värnamo, Jönköping och/eller Göteborg. Vid önskemål kan utbildningen genomföras företagsförlagd. Datum för andra dagen är 28:e januari.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till dig som arbetar med kund- service. Du arbetar kanske idag som innesäljare, kundtjänst, orderhanterare, leveransbevakare och dylikt.

Mål med utbildningen

Som företag är vi alla beroende av våra kunder. Tar vi inte hand om dem på rätt sätt riskerar vi att förlora dem till en konkurrent. Men vad är då rätt sätt? Har kunden alltid rätt? Hur skall vi kommunicera för att sälja mer? Under denna utbildning lär du dig att använda rätt teknik för att skapa en lättare, roligare och betydligt mer lönsam arbetsdag. En kundservice i världsklass!

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande.

Utbildningsinnehåll

Rollen som servicegivare och bemötare.
Du lär dig utveckla och identifiera ditt personliga sätt att sälja och serva via telefon och mail.
Klagomålshantering – världens bästa säljsamtal.
Så vinner du kunden via telefon – tekniken som gör dig ihågkommen hos kund.
Maximera försäljningen i kundmötet via telefon.
Aktivt lyssnande, hör du rätt?
Ord, röst och kroppsspråk, vilka signaler skickar du?

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

 

Anmälan till utbildningen

Namn *
Namn

View Event →
May
15
to May 16

Säljutbildning – Maximera din försäljning!

  • Finnveden säljkraft Väst AB (map)
  • Google Calendar ICS
Säljare

Säljare! Hur maximerar du din försäljning?

En utbildning för alla som jobbar med försäljning på fältet och som vill se förändring i resultatet och i kundmötet. Utbildningen är 2+1 dagar.

Målgrupp

Utbildningen vänder sig till säljerfarna och sälj- etablerade personer som har, eller kommer att få ansvar att genomföra kundbesök ute på fältet. Personer som ytterligare vill stärka sin roll som driven säljare på en allt mer utmanande marknad.

Mål med utbildningen

Som säljare spelar vi ofta våra matcher på bortaplan. Utbildningen ger dig kunskap som maximerar ditt kund- besök. Detta genom att öka din självkännedom och ditt agerande som säljare, före, under och efter kundmötet.

Utbildningsform/pedagogik

Utbildningen genomförs främst som lärarledda kurs- tillfällen, men innehåller även självstudier. Atmosfären är öppen och bygger på ett högt engagemang och aktivt deltagande. Utbildningen kommer att beröra försäljnings- processens olika delar, men framförallt kundrelationen och mötet med kunden.

Utbildningsinnehåll

  • Konsten att förbereda det perfekta kundmötet

  • Vinner du på bortaplan?

  • Kundens underliggande behov – vad är det?

  • Varför köper kunden?

  • Människors olikheter – vilket argument fungerar på vem?

  • Du lär dig skillnaden mellan försäljning och förhandling.

  • Hur stärker jag min position efter kundmötet?

För frågor angående denna utbildning maila: utbildning@finnvedensaljkraft.se

 

Anmälan till utbildning

Namn *
Namn

View Event →